måndag 23 augusti 2010

tröttning...tröttnad...? trötthet! yes that's the word

Trött.

så där trött som man är efter en (egentligen inte så) hektisk skoldag efter en helg med för lite sömn och för mycket kaffe.

hihi.

Jag har lyckats förflytta mig från soffan så nu ligger jag i min säng,  med halva kroppen på golvet av nån märklig anledning.
det var väl såhär långt jag tog mig innan jag stupade, iguess.



min vackra ipod-chilla-lista rullar för fullt och jag glider in och ut ur sömndiset, tänkte låta er veta att jag lever bara innan jag ger upp kampen och låter mig falla i avgrundsdjup sömn i cirka tjugo minuter för sen ska vi åka och kolla på när syster spelar match.


Alltså, jag är så trött så jag gråter.
eller nej, inte gråter men ni vet.
när man ligger där och sover och så kommer det tårar rinnande helt plötsligt.
Mest förargligt är det i klassrummet när man somnar till, för då är det så uppenbart sen när man väl vaknar...
SIDETRACK


jag har den benägenheten har jag märkt, att glida runt från ämne till ämne utan att komma fram till nåt vettigt ,haha men så äre :l
en liten bild kan vi väl få också, den är lite oseriöst tagen sen förut men live with it :)
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar