onsdag 25 augusti 2010

halloj

jag vet att detta inte på nåt sätt är en mode/skönhetsblogg och det tänker jag inte ändra på heller men nu är det faktiskt så att en av mina största fettischar är hygienartiklar!'

ja,det låter ganska lame hör jag, men det är true story!
ja älskar det mesta som man har för att ta hand om utsidan och LUKTA GOTT
*parfymer
*krämer för ansikte och kropp
*duschkrämer
*scrubsaker
*hårprodukter
*deos, DEOSPRAY har jag ett närmast sjukligt beronde av att handla när jag är i england,där det är så sjukt billigt och finns massor av dofter i typ vanliga småaffärer :)

så tänkte jag få utlopp för det här i min blogg och slänga upp lite hissar& dissar på produkter som jag själv har prövat och även små önskningar på saker jag vill ha...hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar