lördag 21 augusti 2010


Halloj :)))




jag är fortfarande inte riktigt i stånd att skriva nåt vettigt och intressesant, mest för att jag inte har nåt intressant att säga och så har jag inte all tid i världen för den delen heller.
men okej, jag gör ett försök
hmm, jo!
Snart kommer min long-lost ida till mig (flickan har varit TVÅ veckor i tyskland med sin boifriend, ja, vi kommer ha mycket att tala om..)

och vi ska väl mysa somvanligt iguess , trevligttrevligt <3



Igårkvällen utspelade sig i hallsberg as usual.
vi började kvällen med tre godispåsar och en chipspåse hos niklas i trevligt sällskap och med filmen "don't mess with zohan" rullande.







lätt en av dom bättre filmerna och grymmaste snubben jag sett.

underhållning på burk


sen drog vi vidare till en halvdan,mörk skogsfest och träffade lite folk :)

på vägen hem därifrån stötte vi på håkan hällström och niklas bror på picknick i ekoparken så där satt vi och lyssnade på tårdrypande versioner av håkan-låtar tills det var dags att dra sig hemåt.
en ISKALL moppefärd hem med matildus senare kunde jag krypa ner i min varma säng och sova som en jude <3333333333333333333333


Najsans, och nu vet ni också

hih.


ja,en bild på mig kan jag bjuda på också så har ni nåt att drömma om inatt
still blond, yes
Puss :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar