måndag 9 augusti 2010

spots likyliky



hej : )
jag har inte mycket tid så jag skriver detta blogginlägg i punkter

*jag fryser om fötterna
*jag har sprungit idag
*JAG HAR LÄRT MIG ATT LADDA NER,JAG ÄR ÄCKLIGT STOLT OCH HAR LADDAT NER EDWARD SCISSORHANDS, ONE TREE HILL SÄSONG ETT OCH DEAR JOHN!!!! jag kan inte sluta tycka att jag är grymt jävla teknisk
*amanda och jag har bott tillsammans den här veckan,typ , gillas
*vi har planerat världens mest awsome campingtrip, det blir galet bra!
*jag har nyligen ätit smörrebröd med rostbiff o remoladsås med min söta familj och vi har *diskuterat hur livet skulle vara om vi tre var killar, HAHA
*det kom även upp att pappa och lotta engberg har varit på G ( jag är ju nästan känd ffs )
*jag har avklippta jeansdelar över fucking hela mitt golv efter våran garderobsraid
*imorgon ska det uts till örebro-Ina och mysa!
*nu ska jag sluta skriva
*men ni får en bild på mig o amanda från idag och en på mig just nu ,
*puss!


wiiiii
jag tycker om er, tro inget annat trots att jag alltid lipar åt er, men jag tycker det är en bra pose haha, för jag orkar inte alltid le och puta med läpparna : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar