söndag 29 augusti 2010

tillbaka i min binge

efter första gången på fotbollsplanen sen í....våren/sommaren nåtsånt :)
Laget mitt behövde folk så jag ställde upp och ja det gick väl som det gick, jag sprang runt där lite..

Gjorde inga brutala missar men inget sådär minnesvärt heller.
3-2 blev slutresultatet, dock petade kinngen karro in tre mål åt oss, varav ett cornflakes-domarn* bestämde sig för att döma till offside.
Kul...


*hittat sin domarlicens i cornflakes-paketet ehehh :]


However, imorn blir det att snöra på sig skorna igen och kasta sig ut på plan, den här gången för att dirigera flickor 00-01-02 i deras match mot Eker.
Då rullar det till med en hundring cirkus i plånboken och det skulle ju inte skada i dessa tider kan jag informera församlingen om,,,


Min helg har varit kort och ohändelserik, men ack så skön :]
idagdagen och gårdagen spenderades mestadels i vertikal ställning framför en fyrkantig, lysande tingest.
Nice,ohja

Dock var fredagen GULD
tacokväll med trevligt folk, så det kan låta och hetsiga diskussioner alá oss.
awesome! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar