lördag 21 augusti 2010

fruktansvärtfrunktansvärtfruknansvärt...


...GODA
...BEROENDEFRAMKALLANDE
....KONSTIGA
....MYCKET KÄRLEK PÅ DESSA

fyfy jag fick en hel påse och woopsie nu är dom slut...
walla jag skulle kunna äta hur många som helst, och det bästa ( värsta? ) är att dom inte ens känns onyttiga!
lite plast och salt typ..
mh <3>1. hon klara sig rättså bra själv mot vilken inbrottsling som helst med tanke på att hon innehar mer än toves och min sammanlagda muskelstyrka i sina spinkiga armar..

2.jag inte vara mycket att hurra för om nån bröt sig in.
för det första skulle han inte behöva bryta sig in eftersom jag aldrig låser dörren.

och duvet.
jag skulle nog lägga mig under en säng och blunda eller nåt.

och sen avslöja mig genom att smsa med folk...helt plötsligt skulle "FISK" ljuda genom huset, inbrottslingen hittar mig, cutcutcut.ät
ät ät, ,mumsmums , så är jag inte kvar :/

men neithertheless sitter jag hemma ikväll, så nu vet ni det.
hum'
funderar på att sträcka mig efter godispåsen...

det skulle tvinga mig att ställa mig upp
jag ligger rätt gött här...
hm.
jag hör av mig hur det blir
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar