tisdag 24 augusti 2010

walla

hallojhalloj
Sitter och kollar på fångarna på fortet tillsammans med hela facebook-befolkningen (?!)
tydligen så har jag missat värsta största grejen, har inte ens fattat att det skulle börja?
men obviusly är det grymt intressant att se halvkända b-kändisar springa runt och svettas bland spindlar .
typ.
Och Rahji (?) är ju STÖRSTA fucking skämtet.

riktigt? 

however, idag såg jag filmen "my sisters keeper"  med amanda.
mycket smart av  mif tycker jag för jag läser den på engelskan,så nu blir det lättare o fatta och sammanfatta sen. och sånt
hihi. Annyways, filmen var bra tyckte jag, fast det hände inte så mkt :l
men den var söt och hade bra liksom stämmning, den var fin :)
under filmens gång tyckte jag den hade konstig handling men den knöt ihop bra på slutet och är klart sevärd! :)

JUSTEFAN
det här med läxor har inte riktigt slagit igenom i min hjärna än, ska jag tala om :o
vi har inte mycket läxor, men en tyska läxa från idag och imorn blire nog en matteläxa kan man räkna med...
Plus den här boken nurå som ska läsas inom rättså kort...
Jag har inte haft en tanke på detta idag haha :D men det finns ju en morgondag också, och en övermorgondag...

Jag som hade en liten plan på att springa också .
men nä det sket sig det med.
hum.
Jaja.
Ni får ha det bra alla söta.
puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar