lördag 14 augusti 2010

LIFECHANGING

Jag har en tid nu tampats med tre stora, livsomvälvande saker men jag tror jag äntligen har fått fram två av tre slutsatser

1.GYMNASIEVAL
jag tog från början europaekonom men nu har jag ångraaaat mig som satan.
Dels är det åtta personer som ska gå i min klass exclusive migsjälv så ja fast nej.
och sen känner jag att det inte ät rätt o sådär.
Magkänsla
typ.

2. FOTBOLL JA/NEJ
jag har känt sen i vintras att intresset för fotbollsspelande i hallsberg har minskat mer och mer p.g.a laget har förändrats på flera plan ,både med spelare och attityd så det har inte känts rätt på länge.

3.BLONDIN/BRUNETT?!
jag har gått runt och varit sjuuuukt sugen på att pröva bli blond.
Inte sådär platina/vit-blond utan mer lägga i massor med blonda slingor så jag blir mer blond än brunett.

Mina bestämningar är följande
Gymnasiet-Ska börja på europaekonom och pröva men sen byter jag till sam efter typ ettpar veckor. Vet inte hur smart det är men jag tror det blir bra..
Fotbollen- Har tillfälligt slutat, tills jag hittar ett lag som passar mig bättre eller tills hallsberg får en tränare som passar mig bättre.
Håret- Bokat tid hos Issa på fredag!

wiiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar