måndag 30 augusti 2010

jag är fan guld

hade så mycket tid över imorse så jag hann göra ett inlägg men såklart publicerar jag inte det...
men jag gör det nu istället hiih


Gomorgon alla pigga o glada!
ni andra kan ta er
denna måndag inleds med sovmorgon ,det gillar vi!
Vaknade utvilad, tro det eller ej.
(kan bero på att jag i princip bara sovit i helgen, men nä..)
nu på morgonen ska våran klass till ungdomsmottagningen och hälsa på, sen har vi två lektioner och sen slutar vi,nice!
ikväll ska jag då döma ._.
fårse hur det går,var ett bra jävla tag sen men jag är född awesome så det ska nog gå :)
 
 
somsagt så vaknade jag tidigt idag så jag hinner tillomed slänga upp ett par bilder på mina kläder och sådaar

enjoyy


hmm det syns typ inte :o


nurå : DD
det är iaf en stickad tröja,vitt linne o jeggins :)




puss på er sukkas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar