lördag 14 augusti 2010

ååååå

datorn är sådär hemskt seg som en nyinköpt laptop verkligen inte får vara ._.
dock tror jag att det är internätet som är boven i dramat, för min ipod laggar också sönder just nu, plus att jag laddar ner för fullt och det ska ju också sega ner.
har jag hört...
Anyway så är det inte bara datorn som är seg idag.
jag satte mig runt ett med stora ambitioner att först lägga över all nödvändig data från stationära till denhär ( såsom musik,bilder o sånt ) och sen städa på rummet, rensa och möblera om.
Hitils är endast första punkten avklarad (klockan är nu 19:49) och de andra punkterna har inga goda utsikter att bli klara idag whatsoever pga min otrooooliga lathet/seghet.
Jag har inte gjort ett vettigt dyft idag.
Plus så har jag fått acne


Btw. Jag kom på att jag har ljugit för er, när jag sa att ni skulle få bilder från camp awesome men det har ni inte ått än...dock är dom på g!
Tänkte även slänga upp dom och lite andra sommarbilder på ansiktsboken, så där hittar ni dom :)

Annars då.
Joo
sommaren är slut om en dag!
det är ju sjukt, sjukare än sjukt!
Visst har jag haft ett ganska awesome sommarlov, jag har hunnit med allt man brukar
ätit glass så jag mått illa, solat mig röd, badat och wainat om det kalla vattnet, fått nya vänner, kommit nån närmre, glidit isär med någon, både kommit nån närmre och glidit isär igen, jag har inte sovit alls så mycket som jag borde,
ätit bra mycket onyttigare än var jag borde,
inte gjort allt jag borde utan bara gjort det jag känt för.
Jo, det har varit grymt
och även fast skolan börjar så känns det inte som att livet tar slut bara för det.
Faktiskt.
Det ska bli kul : )

Visserligen så känner jag en stor del av människorna jag ska spendera mina tre kommande år med så det finns ju ingen större risk att jag kommer kunna "start all over" , men det har jag inget störe intresse av heller, så det gör inget.

Men det ska bli kul med lite förändring, det ska bli kul att se hur det blir med allt och inget.
Jo, lite tagg är jag trots att det känns grymt tomt att mitt sommarliv kommer vändas upponer och skakas runt tills det kommer ut i form av ett stressigt, tråkigt skolliv...
Men nä, jag ska göra mitt fucking bästa för att ha lika kul som jag haft dom senaste tre månaderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar