tisdag 27 juli 2010

tättoo

Hejsvejss : )

jag har kommit på hur jag vill tatuera mig!
är ni redo?

*trumvirvel-för-att-bygga-upp-spänningen...*


Baraaaaaa :

Ett citat ut en låttext på insidan av handleden !
hihii va fint va : D
Jag vet inte vad det ska vara för text än,
och jag vet att det är ett ganska vanligt ställe att tatuera sig på nuförtiden men det vore perfekt för då ser man det hela tiden och man kan ändå dölja det lätt.

Citatet ska vara nåt personligt, ur en såndär sjukt jävla bra låt , typ som handlar om inre styrka eller om livet eller nåt skit <3

Om det är ur en låt som jag älskar vore det ännu bättre eftersom jag dels älskar musik och fokuserar mycket på texterna.
Ni förstår?
Liksom en låt som är personlig och man har bra minnen av.
Jag vill ha en tatuering som får mig att le.

Jag har då två år kvar att bestämma mig, men när jag ser det så vet jag :]

btw så har jag fått återfalllscrush på taylor swift hihi
här är några söta låtar med henne :

Taylor Swift – You Belong With Me
Taylor Swift – Love Story
Taylor Swift – Teardrops On My Guitar - US Album Version
Taylor Swift – Crazier
Taylor Swift – Fifteen
Taylor Swift – White Horse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar