fredag 23 juli 2010

Aiming for old cat-lady

Åh , det här känns fel.
Klockan är halvnio och det är FREDAG och här sitter jag.
drunknar i min ensamhet, på riktigt.

Jag är en duktig flicka och har spelat lite gitarr faktiskt:]försöker lära mig att plocka hallelujah, skiiitlätt enligt matilda men fuckno enligt mig....
Ahja, blir väl bättre kan vi hoppas.

Nu ska jag snart kila ner och äta hemmagjord glass ( <3>Hannah Montana- THE MOVIE
detta har jag kämpat med att få till i en vecka nu men av nån anledning så vill inte mina vänner se på den med mig :(
den verkar ju GULD
så ikväll ska alltså hannahmontanathemovie-oskulden ryka! Härligt :D
Sen väntar en natt i min egen säng! kan inte minnas när jag sov i den sist :<

Jag har inget mer intressant att säga...
grattis alla working class heroes som äntligen får sommarlov nu efter tre veckor av jobb! :D
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar