onsdag 14 juli 2010

wise words from big mouths

Jag funderar på att göra en kategori som heter "föräldracitat"
för mina föräldrar lyckas ofta kläcka ur sig saker som jag kan sitta och fnittra åt ex antal minuter...

Igår tex ,kom det från mamma när hon var i telefon med pappa, visste att jag hörde och ville spara mina öron från lite hemskheter

"alltså jag står inte UT det är så -ursäkta lisa håll för öronen- FUCKING varmt!"
HAHAHAHAHAHAHAA jag höll på att dö :')
lilla söta mamma<3
plus att hon verkligen inte är den typen som går runt och säger fuck liksom,plus att det inte ens passade in i meningen (enligt mig..)
haha men där fick jag ett skratt för dagen,faktum är att jag bara behöver tänka på det för att fnissa till lite x)
Såfort jag kommer på hur man gör så ska jag fixa kategorier : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar