onsdag 21 juli 2010

HAPINESS!

JAAAAAAAAAAAAAAAAA<3> wi-fi i skånestugen!
Alltså ,kommer jag ha samma tillgång till mitt älskade fajsbook och bloggen där som här , puh
jag har vridit mig i oro
inte, men nästan : )

Idag har familjen återigen satt oss i båten och intagit vättern!
den här gången var det riktigt najs, vi hittade en egen liten ö med massa klippor så där låg vi och sov/solade och åt.
Jag klagar inte :]

Förövrigt då...?
JO! jag har lärt mig äta potatissallad :D
jag har alltid tyck typ, eeeuw, kall potatis i kall klibbig sås
men nä, det är gott.
hah : D
merdå?
Amanda har hålat mig i örat,,,bäcksjön har nu spätts ut med doppeldusch alá anton söder och filip wallberg, jag har äntligen tömt min äckliga papperskorg, min moppe har gått sönder och lagats igen.
Jag har börjat få panik över att sommaren snart är slut och-jag-inte-kommer-hinna-träffa-alla-vänner-och-jag-har-inte-njutit-av-min-ledighet-tillräckligt-bla-bla-bla
så det är väl som vanligt, det rullar på :)

På repeat justnu btw!
Spose – I'm Awesome

HIHIW!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar