onsdag 14 juli 2010

GÅRDAGEN!






Dagen började stekruttet, jag gick upp alldeles för tidigt för mitt eget bästa och utan anledning, såg lite på sommarlovsmorgon , jag grät för att det var så dåligt.

Närå


men inget blue water high, inget seaside hotel, inget hejhejsommar, vafan? :o
lyssna på länkarna :)
nu låter jag väl som en gubbe haha men those were the days <3
dagen fortsatte med att jag prövade olika metoder för att hålla mig sval
*källaren (en väl beprövad metod med goda utfall)
*röra mig i slow motion så jag inte blir svettig
*dricka mtmktmkt vatten och hälla det på mig själv eheh
*sova
*äta choklad
*bada i linnéas pool
de två sista hade bäst resultat..
Well, sen började det alltså åska som satan, blixtra lite också : )
asså,jag älskar fan åska :') fett mysigt äre det det mullrar och knallrar och blixtrar och regnar <3
hursomhelst, ja, dagen spenderades med min linneasomjaginteträffatordentligpåalldelesförlänge <3
vi badade,spelade kort,gjorde smoothie,gick en kvällspromenad,doppade rabarber i socker, spelade mål-till-mål i vattnet och så spelade vi huvudfotboll,vilket är typ som det låter :)
fotboll i vattnet fast man bara för använda huvudena..
detta var skitkul tills viblev lite för våldsamma och hon råkade knocka en liten blåtira på mig ...
HAHA :D
Men det blev en bra dag tillslut : )<3>
puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar