måndag 12 juli 2010

mwihihi

Hallå där kött och blåbär
hälsningar från Blückerts källare! : D
ja,jag sitter i våran tvättstuga i källaren med datorn och myser..
jo jag vet det låter lite märkligt och ärligt talat bar det emot först men ni FATTAR inte hur grymt skönt det är :')
det är svalt som satan så här har jag spenderat min eftermiddag HAHA : D
jag har ätit spaghetti och ostsås här,jag har mekat lite med datorn och tänk ut hur jag ska möblera mitt rum...
rekomenderas!

Kvällen verkade nyss död eftersom största delen av min umgängeskrets jobbar och andra delen inte har ork attt göra något men NU kom det ett sms som räddade mig från en kväll i ångest.
Ja,jag klarar fan inte att sitta hemma två kvällar i rad ._.

Hursomhelst,
nej det var nog inget mer jag ville säga...
headern är fortfarande snabbfixad och osminkad och alldeeeles för stor såg jag nu.
men
vi tycker om varandra ändå
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar