onsdag 21 juli 2010

Skåne !

Jag längtar sjukt mycket tills vi ska till skåne säger jag bara!
vi ska dit om inte så lång tid, några datum får jag inte ge er för då tror min far att ni ska komma hit och norpa allt vi äger och har ;)
men hursomhelst
Alltså, det har typ allt man kan kräva, : landskapet får en att tro att man är utomlands och alla pratar som timbuktu! hur mysigt som helst <3>
jo! jag har kommit på hur jag vill ha mina hål i öronen, det slutgiltiga alltså :)




wiii!
ja , jag är mycket medveten om att det är en ytterst ovacker bild på alla håll och sätt men det enda jag egentligen har att tillägga är att jag med flit gjorde öronen stora så man ser hålens placering bättre... resten är pure talant och där har jag ingen kommentar


Jag vet att det inte är en speciellt unik placering av örhängen men jag kom på idag att jag vill ha så.
För er som inte ser så vill jag ha 3 stycken på rad på höger (har i nuläget två)


och två på rad på vänster och sen en uppe liksom ah nivet, däruppe.... det tror jag skulle vara fint! :)


Ja, nu ska jag ner och ta en kaaaaaaaaaaaaaallllldusch för nu är det sådär äckligt varmt på mitt rum som det var en period när det var typ 40 grader på dagarna.
(jag insåg just att jag inte vet hur 40 stavas i bokstäver, värt att kolla upp nästan...)
Well, imorn kommer flickor från hallsberg hit och ska mysa med mig, det tycker vi om!
Nu ska jag gå och kolla på himym!
Pusshej!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar