söndag 13 februari 2011

white trash party.

vaknade hos eggi idag och felt like p diddy




naaaaaaaaaaaat.

men bestämde mig ändå för att capture that moment, ingen vet varrför.



Eftersom dom var så snälla ( och jag var så egoistisk? ) fick jag sova i eggis säng inatt. 

Tydligen var jag sjukt snälll mot albin.., 
tog hans tröja och sov i den, somnade när vi kollade på film, tog täcket, sparkade ut han ur sängen osv. 

men jag sov jäkligt gött iaf :)



Ja, lan igårdå somsagt.

Jag vann över eggi på ett ishockeyspel som jag var så jäääävla grym på, och så spelade jag typ dead ops (?) 
nåt med zombiesar. 
skitkul.

Det var min laninsats d et, resten av tiden spenderade jag i soffan/sängen framför en film ihih.

Vi kollade på 8 mile, camp rock 2, nightmare on elmstreet, välkommen åter och alpha dog. guld

vi kliade på varandra, låg i hög, åt kattmatspyttipanna, åt slemmigt godis och brända popcorn.

awesome fifan.




Nu ska jag försöka plugga på italienskan <333333333333333333333333333333

och sen vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv. 
antagligen nåt sjukt spännande och världsomvolverande ( undrar om det ens är ett ord... )



JUSTE 

mina nya awesome naglar


by carro änd amanda!

Fett fina men galet långa, mitt liv har handkappats lite :l



 Men jag kan ju somsagt fortfarande blogga, så jag antar att vi överlever bitches.


nu ska jag lulla vidare


puusssssss








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar