söndag 6 februari 2011

på ett jäkla gott humör, ändå

Jag ligger nu äntligen i min säng.

Jag har varit oerhört aktiv på bloggen denna helg naaaaaaaaaaaaat, sluta ljug nu.


Men jag har ärligt talat knappt hunnit vara hemma, så det har inte blivit av :(

Men ja, min helg har sett ut såhär, för alla som vill veta :

FREDAG : 

Slutade sådär underbart tidigt,
shottade en panpizza och rusade upp till bussen.


Jag sov i princip hela vägen hem till vretstorp, så när vi väl kom fram så var jag som ett vrak, eller typ, ett troll.


Jag fick ont i huvudet av att det var så ljust ute, så jag blundade hela vägen och  släpade  mig hem till sängen, stupade och sov sen till tre.


När jag vaknade insåg jag en hel del grejer.


1. Att det bara var två timmar kvar tills bussen gick
2. att jag var äcklig och behövde duscha
3. att vi inte hade nåt varmvatten
4. så jag var tvungen att elda i pannan
5. att vi inte hade några smala pinnar
6. så jag var tvungen att hugga.

Det gick faktiskt ganska bra och jag kände mig rättså kaxig när jag stod där och svingade min yxa.







Ja, jag var så tuff så jag tillomed satte mig och glodde lite på ett fönster.


Den här gången fick winnerbäck ta ton i lurarna heheh.


Jag satt där och mös med min kaffekopp i några sekunder för länge, så sen fick jag stressa som fan.
Men jag hann faktiskt duscha, fixa mig OCH städa på rummet innan jag vandrade iväg till bussen.





I Hallsberg mötte jag upp med ellen och gick sen hem till amanda för en mycket mysig kväll!

Tanken var att det var lite pre-peace så att säga, 

att ellen skulle lära känna ella amanda och  carro, 
eftersom vi ska åka tillsammans till p&l. 

Det var galet mysigt, vi hade hur mycket godis som helst och amanda hade lagat mat och allt, bäst.



Vi spelade kinect mesta delen av kvällen, och satt o pratade o mös.
micket trevligt.


Ellen och jag åkte hem till mitt crib för att sova dääääär.



LÖRDAG
Vi vaknade halvnio (!) , åt frukost och fixade oss vackra(re)

Sen åkte vi till Läxå med linnea och ann-karin för att spendera dagen i esabhallen med massa fotbolllllll, enligt traditionen :)

Trevlig dag det med, emma anslöt sig till oss och sen kom aron också.

Vi satt där typ hela dagen, avbröt för att äta i princip.
Det blev bk-drive-in ( borde heta drive-through- , det är ju inte direkt så att man åker IN )
som sedan intogs hos linneas moster som fyllde år :)

Dagen flöt på och blev kväll, vilket innebar hallsberg för mig.

Nu ska ni veta, att det var inte så bara.
å nej.
för det första så hittade jag knappt till tåget, fast jag gjorde det tillslut.
för det andra var det mörkt
och för det tredje var det kallt.


Jag gick och lyssnade på helt off hela vägen,
 vilket faktiskt hjälpte lite,
 men jag var rättså förberedd att i vilket ögonblick som helst skulle jag bli nerhuggen, eller nåt.

När jag väl kom fram så såg det ut som värsta ghettot.

Jaja, jag rullade iväg till hallsberg tillslut, och fick då vandra från stationen ändå hem till emil, 
vilket faktiskt också är en jävla bit.

Men jag kom fram levande, och tillslut tinade jag också.

Snart anlände ella, niklas och julia, sen kom walle och affe och tillslut kom eggi och anna och uppslutningen var fullbordad.

Vi kollade på seven och 127 hours.


Seven är verkligen så jävla bra!
jag tipsade om den en gång för skiiiitlänge sen så det har ni säkert glömt, men då gör jag det igen då.
GRYM FILM


HOHO, jo kvällen var såklart skitmysig.
( här brukar det komma en liten kärleksförklaring som beskriver hur mycket jag tycker om att umgås med dessa människor)

Men detta får ni leva utan denhär gången, bara för att dom är så jävla störda och facerapar mig.
och inte på ett normalt jävla sätt heller... :



HM.

IDAG:

Vaknade relativt tidigt,
sov relativt längre.
Åt sjukt mkt frukost eftersom jag typ bara åt pommes och en drickyoghurt igår.

Sen kastade jag mig ut, osminkad och trött som fasen och försökte langa frön till vredstorps befolkning.
Gick sådär.

Gav upp rätt snart eftersom jag cyklade och var dyngsur, det blåste och nivet, var almänt grått och dyngtråkigt.

Nu sitter jag här och har äntligen fått upp värmen.

Jag ska nu slå datorn i väggen så kanske internet börjar funka, och sen ska jag försöka plugga .

Jag ska prata om tjocka bertha ( FRÅGETECKEN, right? )
och eminem inför klassen i veckan och är inte förberedd på något av det.
Sen ja.
 är det massa skit som ska göras.

Men nu har jag iallefall skrivit ikapp mig lite, jag mådde faktiskt psykiskt dåligt när jag inte fick blogga på flera dagar haha :(

PUSSSSSSSSSSHEJ

rocker fifan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar