onsdag 16 februari 2011

en till såndär görgo eftermiddag

som ger en lite eggstra energi såhär i slutspurten innan lovet.

Efter skolan gick jag och en samling (bestående av richard, elvira, lollo, amanda, anton, emmi, emil, niklas & ella ) kära vänner och inttog godsmak med våra högljudda diskussioner, feta rumpor och kaffetungor.

Som alltid så blev det galet hög ljudnivå, eftersom vi sitter och pratar i munnen på varandra och diskuterar utan att komma fram till något... Men that's the way i like it! 






( PARANTES : 

jag kommer ihåg i somras, en filmkväll hos emil då vi insåg att våra diskussioner började gå upp i taket och att vi aldrig kom nånvart eftersom ingen ville lyssna på någon annan. 

Så vi införde en fjärrkontroll med makt.
 Höll man den så fick man tala, annars var det lyssna som gällde.

Nästa dag när vi fikade så hade vi ingen fjärrkontroll men då tog colaflaskan vid
 ( den hade samma innebörd,men var bara mer lätttillgänglig )
och har sedan dess fått styra upp oss ett flertal gånger.

hahah

SLUTPARANTES, )




Ja, sen gick lollo och jag till dansen, och det var ju grymt som vanligt!

Gick mycket bättre den här gången för jag tog det lite lugnt istället för att pressa som jag gjorde sist.. ehehheehhehehehe.
nä men min rygg o det osv nananna.







Jag kom hem och åt/drack MIN NYA ÄLSKLING <333333333333


ihihihuhuh så jävla god.

jag har ju något av en gammal krigsskada från fritids så 
jag älskar kräm.
och den smakade varm kräm med liiite vanilj....
galet gott

Okej back to normal efter en alldeles för lång utläggning om en varm kopp.


Dagen har faktiskt varit bra, fast jag har varit sjukt trött.
Det som piggade upp var väl fikat mwihiiigig.

Louise hade med sig bullar och dumlekakor! skitfint vare <3

dansen gick somsagt bra och

Nu har jag plöjt igenom italienskan för sista gången och ska försöka somna i tid!

mina kvällar har nämligen börjat tendera att dra ut på sig alldeles för länge för att det ska vara bra...........

så jag ska bara knåpa ihop mina dåliga egenskaper i ett litet inlägg, eftersom the list demands it.


appråpå demand


ihihihihi tråkig säkert

jättejättebra


ännu en parantes.

vi fortsätter

............så jag ska bara knåpa ihop mina dåliga egenskaper i ett litet inlägg, eftersom the list demands it och sen sova!

PussssN¨

aj rackarns va cool jag är

och lite rörig också.

kanske


(vad sägs om en gammal cambild att avsluta med? )
vi kör på ? 


värsego

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar