torsdag 10 februari 2011

Eftersom mina läsare är så galet beroende av mina wisewords...

Så får det bli en sk. Mobilblogg såhär på kvällskvisten!
(Eller, fejkmobilblogg snarare, eftersom jag bara har en iPod, men det lät så överkurs att gå in på det)

Just nu är jag sådär galet osvensk, själviskt och,ja vafan, närapå narcisistisk.

Sjukt nöjd med mig själv.
Istället för att lägga mig och dö i en snödriva på vägen hem (belive you me, det var nära!)
Så bryggde jag kaffe, städade i köket, åt,pluggade, städade lite i hallen, tände pannan (HÖGG) och sen pluggade jag igen :o
Sen efter maten så städade jag och Tove köket igen och sen städade jag mitt rum, VADFAN HÄNDER?!!?!
Anledningen till den otippade rumstädningen hette -


Kort!!
Jag beställde ju massa fina kort för några dagar sen, för att klistra upp dom på väggen. Nu sitter dom uppe och det blev AWESOME!

Alla stilrena designers skulle nog få dåndimpen om dom gick in på mitt rum nu, för det är ganska plottrigt, men jag trivs sjukt jävla bra!

Det blev skitbra, jag kan bara stå o glo på väggen och bli glad i hela mig, haha:)

Och nu ligger jag i min säng, datorn har inte ens varit på ikvll (omfg,menart) och jag ska sova som fasan !
Ser ut att kunna bli en redigt bra helg också , en nagelkväll är planerad tills imorn, och på lördag skall min LANoskuld tas!!! Antagligen.

Så det blir grymt, uppdaterar imorn när jag kommer hem iiihihih

Pusssss

( att textenär enformig och att endel fatala stavningsmisstag kan infinna sig får ni nöja er med, eftersom jag somsagt inte sitter vid datorn :]


Puss igen ( kan inte avsluta med nåt annat, galet)


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar