tisdag 15 februari 2011

galet trött

Jag har fått både ett och två och tre utbrott på italienskan

gå/åka - vado, vai, va, andiamo, andate, vanno.

vart fan ser dom sambandet där?


lätt att lära sig säkert också, jäfla idioter.

jag har prov i detta infernaliska ämne på torsdag och eftersom jag har dans imorgon så hinner jag knappt plugga då.

Jag har desperat försökt mosa in massa verb och skit hela kvällen känns det som.aujdvcnoswdikihgnbeiuzhpbsyriwsyhmryg 

Jo, jag är lite emo nu igen.

har insett att jag har relativt ( läs oerhört) lätt för att gå ifrån
hata-mitt-liv-och-villja-lägga-mig-i-en-plastsäck-och-sova-tills-det-är-sommar-och-jag-är-solbränd-varm-rik-och-smart
 till att vara galet glad och hoppa runt som en tvååring på ecstasy.

Det kanske ni har märkt.....
Vet inte om det är ett av mina bäästa drag, men det behöver inte allt vara heller.

Just nu är jag nere i en påse-svacka








Men jag ska sluta ösa skit över allt och alla och mosa lite mer verb.

det blir awesome

AVID All Stars – Always Look On The Bright Side Of Life (In The Style Of Monty Python’s Spamalot)




ps.
Lars Winnerbäck – Du hade tid - Live
Lars Winnerbäck – Under månen
Everlast – What It's Like
Fort Minor – Kenji
ds.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar