måndag 28 februari 2011

going nuts

JAG KOMMER INTE PÅ BLOGSPOT PÅ MIN DATOR DGVHBKJNKLLNUGAJSD  

galet irriterande,since jag är truly bloggberoende,  detta är inte okej.

är det såhär vårt samhälle ska se ut?!

små rädda flickor vägras de enda lyckopustarna de har i sina patetiska små liv.

jag har typ 10 inlägg i mitt huvud som jag har kommit på bara sen igårkväll.

gah.

så jag kommer inte kunna blogga nu på ett tag, vilket suger galet jävla mycket.

Ska väl försöka slänga upp nåt inlägg om jag får en svettig minut över i skolan,
eller de gånger jag lyckas ta mig in oskadd på toves rum och ockupera datorn. ,

men det kommer inte vara lika mycket spontaninlägg ( som är mina favoriter ).

men a

cry me a damn river,

vi överlever

kanske

peace 


Timbuktu – Mörkar
Governor Andy – Reggaeprofil Feat. Jr Erik
Looptroop Rockers – Professional Dreamers
General Knas – Gangstrar - Feat. Storsien
Tangerin – Slåss som Ingo
Fronda – Underbar
Zacke – 1000-0 till idioterna
Movits! – Sammy Davis Jr.
Timbuktu – Dom hinner aldrig ikapp
Lars Winnerbäck – Över gränsen
Lars Winnerbäck – Aldrig riktigt slut
The Last Goodnight – Incomplete
The All American Rejects – The Poison
All Time Low – Stay Awake (Dreams Only Last For A Night)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar