torsdag 24 februari 2011

Se skönheten och odjuret i virvlande dans
Staten och kyrkan i ohelig allians
Kikarsiktet inställt på diger avans
Demokratisk boogie woogie för mammons jublande fans



Tjoho.

Nu ska jag fill you up , mina små vänner.
Har ju inte bloggat på typ två dagar .


Slalomandet gick skitbra
Vi åkte dock typ en timme för tidigt haha, snacka om övertaggade...

Men det blev en skithärlig dag, jättefint väder och allt.
Trillade bara en gång, och det räknades knappt :]

 Och vi kom tillomed hem relativt tidigt, så jag hann ta mig ut till elvira också!

Var trött ( och kall ) som en gnu, men flickorna muntrade snabbt upp mig, med peace-snack,
gapskratt , nybakta bullar och äppelpaj med glass <3

Vi kröp upp i elviras awesome soffor med filtar och kuddar och grejer, lade oss på varandra 
och låg sen där resten av kvällen. richard kom också.

Vi spalde lite gitarr, tårdrypande vackert, 
körde några rundor buzz och kollade på beck & män som hatar kvinnor.

Jag somnade nånstans i slutet på den sistnämda, under ett enormt fluffigt täcke och sov till åtta imorse.

 alla andra somnade också i sina filmpositioner ( på varandra ) och vaknade typ samtidigt som jag.

Vi reste oss och gick raka vägen till bussen, 
frös fucking totally ihjäl, 
fick panik när vi inte trodde att den skulle komma,
 fick ett lyckorus när den KOM och 

a.




Jag kom alltså hem skittidigt så jag

-tog en macka som var färdigbredd sen igår
-gjorde te
-tog en bapelsin
-värmde en värmekudde
-la mig framför tv:n och kollade på harry potter ( vet inte, det kändes bara helt rätt ) 

Sen vaknade jag för typ en halvtimme sen,

 sitter med en hårinpackning i  mitt uppfuckade hår i skrivande stund och funderar på vad jag ska göra för lunch eftersom min mage ( otroligt och ovanligt nog ) kurrar igen.

Jo, jag blir hjärntvättad av den jävla hemska jävla simsmusiken som bara spelas om och om igen också.gaah

Ikväll kanske lollo kommer hit, får se vad vi hittar på för nåt mysigt :)

Ni får ha en gräjt tursday.

pusss


ps.

citat från igår 
( vi kollar på vem vet mest )
(vi tävlar inbördes om vem som vet mest)

"Vilken dag har sverige nationaldag?"
Elvira - 6 juni!
Carro - nej, 26e juni förfan!
Tv:n - 6 juni.
C - Meeeeeen. vad fan är det den 26 juni då?
Typ, världens nationaldag?
tystnad

C - Eller vänta, mina katter fyller år då



HAHHAHAHA <3

Pusshej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar