onsdag 9 februari 2011

tillåt mig att hånle

otippat säkert att jag har hostat så jäkla mycket så ett revben i ryggen ( eller vad man säger, baksidan) typ har gått sönder ? :o

är inte säker än och jag vet ju inte hur det känns att göra det, 
men om jag fick föreställa mig så skulle det nog kännas ganska precis såhär..


Kunde inte ens dansa ordentligt idag och sen när jag gick hem efterråt så kunde jag inte andas utan att det gjorde skitont osv 


Ska till skolsyster imorn, inte gör att det kommer hjälpa någe vidare.


"
- hur är det med dig då? 


- nä inge vidare, jag har brutit benet, jag spydde just oavbrutet i tio minuter, jag har 41 graders feber och jag tror att en bil just körde på mig.

- Jaha, jag förstår. Vilken klass går du i?

- sp1eu

- Jaha, ja men du vi gör såhär, att du går och känner efter lite och så får vi helt enkelt vänta ut det. Om du fortfarande mår dåligt om en vecka så kan du gå till vårdcentralen och fråga dom.   "


Men ja, somsagt, skräll att jag hostar sönder ett revben.


Är det inte det ena så är det det andra, right? 

Tänker närmast på mina störda benhinnor, mina brännblåsor över fötterna, min stortånagel som gjorde att jag inte kunde ha skor på skiiitlänge,mitt knä som blev typ infekterat och sprack hela tiden osv osv osv.


Okej det låter inte så mycket, men alla grejer har gjort att jag har fått "tagit det väldigt lugnt" alldeles för länge.
Två av grejerna innebar ju somsagt att jag inte kunde ha skor, och lätt då att spela fotboll,

 nä.

och benhinnorna ville ju aldrig ge sig heller, det var sepe.


Men nu när allt det är över så DÖDAR JAG MITT REVBEN och då SKA JAG TYDLIGEN TA DET LUGNT ÄNNU MERA


SOM ATT JAG INTE GÖR DET REDAN ELLER

GAAAH

HÅLLER PÅ ATT VÄXA FAST FÖRFAN


aja, hej emo osv


men jag är faktiskt taggad på dansen o börja gymma o allt.

Dock kan jag ju springa och sånt,
 men jag skulle iaf inte göra några "stora rörelser" 
diagnostiserade mamma det som..

Okej , jag har skiiiitont, faktiskt. 


Men jag vill ändå inte tadelugnt : ((((8

Nu ska jag svetta ner mina fötter så dom blir svinäckliga tills imorgon på teorin när min klass ska få linda mina fötter.

Det blir guld

pusstja

mums

PSS!!!!!

HAHA VAR INNE PÅ BDB!!
å så söt och ickefjortis man har varit
+ litelite minnnen! 

haha plattis :(

















mycket egobilder, skäms nästan, jag ser skitläskig ut ibland
men det var mest det min bilddagbok bestod av , förstår ni.

det och " xD " gubbar. coolt tjej vet ni. osv.

HAHA men  några bilder är fan värda :)


richard och anton <3 eheh.

och sista bilden, görbra hade vi haha.

 ds .








ps2.

osv, kunde sitta o länka hela kvällen.

istället gör vi såhär att ni går in här
och spenderar 70 minuter på detta


DS2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar