tisdag 8 februari 2011

europaekonom är rättså jävla grymt , faktiskt

 Idag

Dagens mardrömsscenario-som-mot-alla-hemska-förmodningar-slog-in utspelas såhär :

Alla förhoppningar om att denna dag på något sätt ska bli lyckad,
krossas när jag sitter på bussen ( dyngsur o skittrött ) och inser att jag har SOVMORGON

jäflajäflajäflaskit. 

Jag satt o grät lite i kafeterian ett tag och gick sen upp hit,
stallde ihop fyra stolar och la mig och sov ehehhhhehehehheheeh <3

Sen  blidde dagen lite bättre.

Linda fyller idag (GRATTIS!) och vi trodde att hon hade bakat , liksom, födelsedagsfika,
men sen hintade hon om att hon INTE hade gjort det, runt lunch.

Ellen och jag blev lite heartbroken eftersom vi hade taggat detta hela dagen
så vi gick raka vägen till ica och köpte dammsugare och varsin MER-flaska
och gick väl förberedda till våran typ-två-timamrs långa historialektion.

Denna visade sig bli mycket kortare och vi gick mest runt i skolan och var riktigt jävla sepe.
istället för att sitta o vara duktiga i biblioteket.

En video spelade vi in också, den kanske kommer upp sen ;)

Det uteblivna fikat visade sig också bli icke-uteblivet när vår SANNA EUROPAEKONOM berättar att hon har bakat kladdkaka åt oss!!

Eftersom samhäll har tema, så har vi inget språk i eftermiddag, så vi slutar efter matten ( som vi ska ha nu )
och jag hinner förhoppningsvis med två-bussen!

Justnu rullar emils softarlista i högtalarna och den matchar bra med solen som skiner in genom fönstrena


Ibland är livet jäkliigt gött!


BUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar