söndag 20 februari 2011

agent sten hård har landat

Jag är Hård.
Sten Hård.

Visst vore väl det lite coolt? 
för er som fattar



Jag har iallefall landat,
framför en dator också, vilken slump och vilken tur.

Som ni såg, så spenderade jag en kväll ute i ladan häromdagen,
 med matilda, amanda, elvira och carro.

Jag tycker att de stödorden jag rabblade upp sammanfattade kvällen ganska bra,
så där behöver jag inte gå in mer på detaljer.

Eller, kan lägga till ett ord till : sömnlöshet.

heh.

Jag släpade mig ändå upp rättså tidigt imorse, och åkte iväg med famliljen för att åka lite skidor i läxå.

Vi åkte typ en timme. fett skönt!


Men det i kombination med att ha levt på egentligen bara popcorn
 de senaste 12 timmarna,
 gav en ganska död lisa blückert.



Hon låter dock inte detta stoppa henne,
utan hon kastar sig in i duschen, kastar sig massa vatten och tvål,
 kastar på sig mera vatten, kastar sig ur,
kastar på sig massa kläder, kastar i sig en hamburgare.

väntar en halvtimme på hennes pappa som dricker kaffe.

Hähäh.


Nä, men hursomhelst så rullade jag och elvira tillslut iväg till hallsberg,
 till emil och lite annat trevligt folk.

 Vi åt lite dumlemuffins, spelade lite kort, kollade på björn gustafsson-ett livsverk,
solsidan ,
time out,
 fett på killarnas magar,
muskelvalkar på oss flickors magar osv .


Jag kom hem för ett tag sen och har bara suttit framför tvn med datorn i knät och tryckit i mig ( mycket välkomnade) mackor och fil.

(sörjer dock att den halva chokladkakan som låg här i morse är spårlöst borta)


Vad jag ska göra nu, är antingen 

* Sluta fightas med mitt samvete och ge efter för min smarthet.
alltså gå och sova och undvika zombielisa imorgon.

* fortsätta vara sådär galet baddmann,
inte åtstadkomma något ,
 inte bli nämnvärt lyckligare,
 men bara fortsätta att göra det jag alltid gör.
skitaiiiii-och-sen-tillvarata-varje-minut-jag-får-sova-nästa-morgon.


Hum.

Fan.


Jag gör nog en kompromiss och skjuter upp beslutet ett tag till.


Kollade på Juno häromdagen föresten,
världens underbaraste film eller vad












Jag älskar allt med den, jag älskar hennes språk, jag älskar musiken, jag älskar bilderna, jag älskar killen och aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

galet go film.

Det får fan avlsluta detta outstanding blogginlägg.
Tack till anna, amanda, carro, matilda, elvira, emil, albin, walle, och niklas som har gjort min helg.


Nu kör vi på en ny vecka, den ska bli lika görbra den!

PUSS O GODNATT BICHEEEEEEEES

somnar till dessa

Damien Rice – 9 Crimes
The Script – I'm Yours
Jimmy Eat World – Hear You Me

wunderful

gnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar