tisdag 22 februari 2011

har ätit oavbrutet i ett dygn nu

precis efter att jag hade gjort hamburgarinlägget igår så sprang jag över till farmor.

Där var richard , evelina, johan, ida ( mina kusiner ) och anna, söstra mi.
Vi åt kilovis med tacos och satt sen och chillade ett par timmar.
Klockan tre insåg jag att min buss går om 45 jävla minuter!

( Jag var oduschad, osminkad och iförd mjukisbyxor&mjukiströja )

Alla år av tidoptimism kom nu äntligen väl till pass, 
för jag hann nämligen springa hem, fixa mig och packa på 5 minuter!

Och springa tillbaks till farmor lagom i tid för att äta glass & jordgubbar & hallön.

Sen gick jag till bussen och rullade till laxå.

efter några om och men och missuppfattningar så hamnade jag tillslut hos emma.

Hon , jag och louise åkte till röfors och hämtade ida,
sen bar det av mot finnerödja, mot ellen och ninni,
 för en oerhört trevlig kväll i nomnomnomnomets tecken.
( pizza,dricka, marängschwiss, ostbollar,chips, smågodis, 2x200 grammare)

Okej, idéen att vi skulle ta en "liten promenad för att se finneröja i mörkret i minus 20 grader"
kommer ju inte få nobelpris direkt
( kan fortfarande inte känna mina tår )
 ( det var inte en liten  promenad heller )

Men förövrigt var det en sjukt lyckad kväll med galet trevliga damer! :)

Vi kollade på burlesque och the tourist,
skitbra filmer båda två, men rekommenderar den förstnämda mest ;)

 till killar som gillar tits and boootie och till tjejer som gillar Cam Gigandet och/eller dans

Alltså alla.










EHeh.


( och så kollade vi på big brother, helvete vilka pinsamma jävla idioter )


Idag skulle jag åkt till hallsberg och fikat lite, men jag kände mig som ett fett jävla white trash när jag vaknade imorse

 - inte tvättat håret på typ två dagar,
-chipsfrukost,
- inget smink,
-gårdagens kläder
 så jag åkte hem istället och nu sitter jag här

Blir nog hemma ikväll också faktiskt.

Men imorgon ska jag iväg tiiiiiiiiidigt på morgonen ( omfg ._.. ) och åka o slaloma mig lite med ida o co!

Sen om jag hinner åker jag hem till elvira och bakar bullar :))

Så ja, så ser det ut for now.

Nu ska jag ner o tända i pannan, städa lite, äta  nåt ( IGEN )

Ha det bra bichees

pusssss

Neon Trees – Animal
Fort Minor – High Road - Sessions @ AOL
Timbuktu – Tack för sist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar