torsdag 17 februari 2011

remenissin'

 sitter och bläddrar igenom lite cam-bilder från i höstas och tänkte vara så snäll att jag delar med mig

mitt senaste halvår i cambilder  : 



jag var bajsbrun och skulle på bellabongs födelsedagsmiddag


två små fulingar inttog min säng och min dator


en finare fuling kom och hälsade på



mina första dagar som bloondiieee






jag hade fettisch på sid-flätor


jag blev kidnappad av aliens som genmodifierade mig.


(jag mår bättre nu)


däääääääänz


jag hade världens bästa mössa.
jag älskade den över allt annat
den är borta


jag firade nyår eheheheh


jag började styrketräna lite, men insåg snart att jag bygger muskler alldeles för lätt, så jag lade det på hyllan




så jag åt nötkräm istället.
var ganska stolt över att jag kunde hålla i den utan att använda händerna...


hahaha så ja, det är vad min webcam har lyckats fånga... tyckte att det gav en ganska fullständig bild på mitt liv....


                                                                                     hoppas att detta kompenserade för det förra relativt bild-lösa inlägget.


have it nice


pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar