måndag 7 februari 2011

du är inte trasig , du behöver inte fixas


Du är inte trasig, du behöver inte fixas
Låt dom inte lura dig att tro din klocka tickar
När dom vill få ditt självförtroende att svikta
Så du ska ge dom pengar för att klippa och klistra
Vägen till lycka kommer aldrig vara sicksack
Man hittar mera fel och börjar sjunka som en 
kvicksand
Så när dom säger vi ska titta o arma våra förebilder 
svarar jag dom vickar
Jag ser inga på TV och jag ser inga i riksdan' 
Dom säljer livet så det är inte dit vi siktar
Så vi slutar aldrig bränna upp deras artiklar
Med människan ska man aldrig mixtra för
Du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej
När priset går upp kommer själen gå ner
Du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej
Du kan sluta o leta det finns inga fel Du och jag tittar nog i olika speglar för jag kan 
inte se vad du menar
Annars måste dina speglar va skeva för smala ting verkar bli breda
Å men jag vet det är inte konstigt att man tvekar
Ingen kan finna, idealen bara ekar
Kraven finns där vart man än vänder
Att du inte duger är signalerna dom sänder
Modetidningarna bara sprider trender
Som inte passar människan
Så folk mår sämre
Ändå undrar alla vad det är som händer
När vissa väljer svälten Men du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej
TJOHO
snabbt blogginlägg för jag sitter på en arg systers dator! Örebro med amanda och louise efter skolan
VI GICK TILL MYRORNA AHAHAH
jag hade aldrig varit där förut och hade hört att man kunde funda massa kul, så liksom ,körpå :D
VI körde på och amanda köpte en skitsöt bolero och jag hittade denna sommardröm :
hm ringarna kom idag också, lovely
THIHI
tänk er mig i den, lite mer välformad och brun sen i sommar WOHO.
Ja, MER HINNER JAG INTE
ha det awesome 
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar