fredag 11 februari 2011

keep on typin'

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.

Dag 25 – Min favorithögtid


Den här var faktiskt rättså enkel.
Det hela grundar i självförtroendet.

Eller liksom, rätt sorts.

Inte såna som fejkar ett självförtroende genom att spela populär,o inte såna med ett sånt självförtroende så dom tycker att alla andra suger, haha

Och jag inte klarar inte heller av killar som typ, ber om ursäkt för sin existens, skäms och säger förlåt, då blir jag typ , man up för fan


Men dom som är såpass säkra i sig själva att dom kan bjuda på sig men ända är layed back, dom gillar jag ehehe.

Det är väl mest det, personkemin brukar sköta  resten








Okej, jag ska inte vara så tråkig, jag bloggar ju för att vara så öppen så möjligt 

( är jag dum i huvudet föresten , det tog nyss fem minuter att stava till möjligt, jag var helt övertygad om att det hette " möljigt" och kom inte på vad felet var ... )





här får ni lite does and don'ts från min sida : 


DO

-spela gitarr
-var glad o rolig
-lyssna på mycket musik 
-klä dig snyggt
-spela nåt kul 
-var smart
-diskutera om allt
-orka lyssna  på mig och mina utlägg
-ha ett liv

DON'T
-lukta illa
-var blyg o tråkig
-lyssna på typ, death  metal och säg att allt annat är skit
-spela massa dataspel
-tjata om snabba bilar, höga levlar och skit
-tjata över huvud taget
-var nedlåtande
-var ful
-skär dig

2 kommentarer:

  1. VA FAN det känns som om du siktar in dig LITE på mig och death metal...._.

    SvaraRadera
  2. ja tyvär tove, du är inte den typen av killar jag faller för ;)

    SvaraRadera