fredag 25 februari 2011

we sure are cute for two ugly people!







Igår vaknade jag runt tolv av ett sms från louisen som undrade om hon fick göra en visit hos mig på kvällen, om hon tar med sig chips?

- CHIPS?! SJÄLVKLART säger jag, kom du bara :D



så hon kom tillmig.
  vi satt och snackade jagvetintehurlänge och sen kollade vi på burlesque
 ( som jag skrev om häromdagen, fortfarande skitbra film ) 

och vi fick , så att säga, lite inspiration av det...

Så vi lät Various Artists – Burlesque Original Motion Picture Soundtrack gå på repeat,
 och gick lös med kajalen!



 resultat :




lollo sitter på min axel
därav den galet glada minen...



jag ska då föreställa den snygga killen i burlesque och lollo är en dansare




<3





nice huh?




Sen tog vi oss in på chatroulette.....

och fick lite olika respons



en del vet inte riktigt vad dom ska tro...


en del beundrar oss djupt, och tycker att vi är fantastiska


en del fattar verkligen ingenting





men tycker tillslut att det är sjukt kul




en del garvar sönder och klickar sen vidare


ja vad säger man.. vi sprider glädje!










en del har lite funderingar....



och en del dyrkar oss så mycket att de vill vara som oss!

det började med att vi satt och dansade tillsammans

och sen ....










vi connectade verkligen




sköna peeps haha




och endel bestämmer sig för att spela en liten truddilutt sådär på morgonkvisten.

hahahah vi hade sjukt kul, fick massa galna kommentarer och ah...

okej, natthumorn kan ha spökat, vi somnade inte förns typ fem, men ändå!

Hahah,


Skittrevligt var det att umgås med denna raring, 

jag upprepar,

we sure are cute for two ugly people

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar