fredag 18 februari 2011

skit -serdghjklöoigjmjliyh- eftermiddag

GUUUUUUUUUUUUUUUULD
. emolisa är igång igen






eller?





serdghjklöoigjmjliyh= BRA



jo jag vet, snacka om förvirrade ni är nu.







Men jag har haft en högklassig eftermiddag!
Det kan låta konstigt med tanke på vad jag har gjort.

Jag kom hem klockan halvtolv, typ.
Då.....

- lagade jag mat ( pasta,köttbullar och tomatsås) och sen JÄVLAR.
-städade jag i köket
-tog ut mattorna och skakade dom
-städade jag toaletten ( inte inuti men bytte handdukar osv)
-dammsög jag köket och hallen
-moppade ( ? ) jag köket och hallen
-städade jag på mitt rum
-dammsög på mitt rum och övervåningen
-strök tvätt
-OCH tände i pannan.
sen duschade jag och

nu sitter jag här.


jag vet, det är i det närmaste unbeliveble, jag är helt chockad själv.


Men jag hade fett med energi och tänkte vara liter gullig mot päronen, så det blev som det blev :$$$$

ska nog tillägga att detta har varvats med både kaffe och choklad, och självklart en hel jäkla massa musik!

har en liten smart plan nämligen .

 jag har satt in en skiva i varje stereo vi har, så vart jag än går kan jag playa och lyssna :D

ex  : 
köket- winnerbäck
annas rum - kapten röd
mitt rum - timbuktu
storarummet - en 80-tals skiva
ipoden- blandat såklart ehhe, men mycket panic! at the disco har spelats idag
Panic! At The Disco – Lying Is The Most Fun A Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off
Panic! At The Disco – I Write Sins Not Tragedies
Panic! At The Disco – The Only Difference Between Martyrdom and Suicide is Press Coverage
Panic! At The Disco – But It's Better If You Do


genialisk och oerhört självgod tjej

osminkad också

men jag har ju trots allt fina strumpor :)



I skrivande stund sitter jag alltså och väntar på att mitt hår ska torka precis så lagom att jag kan fläta det så det torkar pärfäääkt, det är en hel procedur med det där, ni ska bara veta.... 

och är almänt fucking energisprutande

vissa dagar blir bara så :) 




Så så har min eftermiddag sett ut,
 skitskön känsla har jag nu, när allt ( inklusive jag själv) är fräscht och fixat ,
 jag har inga prov eller läxor jag behöver tänka på
 och jag behöver inte ens tänka på att jag måste sova eftersom det är LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV




verkar som att jag rullar till hallsberg sen också.
hade tänkt att ha en hemma-myskväll egentligen men om det bjuds så tackar jag och tar emot.





feeeeeeeedt fint.

avslutar med toves och min konversation från förut idag när hon kom hem


Tove : har du bara en skjorta på dig!?!
Lisa : Tove, jag har varit ensam hemma i fyra timmar.
 var glad att jag HAR skjorta på mig
Tove: stirrar på mig , suckar, skakar på huvudet 


ha det bra lovers


pussss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar