torsdag 3 februari 2011

bara för att jag smögar

Bra eftermiddag

- inge plugg att tala om ( okej det fanns säkert, men jag har isf förträngt det )

- kom hem tidigt

- det är sol ute och snön smälter. galet gött.

- jag inttog en fet mangoraja-limpa-macka.
 ( låter ganska motbjudande men det var awesome ) ,

 en kopp köffe och två ballerinakakor alldeles nyss  ihihihihih.

- Var pigg av nån anledning så jag städade på mitt rum, hämtade posten, fixade i köket och var skitduktig.



Sen satt jag ett tag och bara glodde på ett fönster med en påtårskopp i handen med kapten röd & ras cricket i öronen.


Sen när man har varit sådär duktig, så får man liksom ett gött lugn inom sig
, man har liksom rätt till att chilla.

Så nu sitter jag och knåpar lite här, ska fortsätta på listan och sen faktiskt
GÅ IFRÅN datorn och inte sitta här o kasta bort hela kvällen.

kanske.

om jag känner mig själv rätt så blir det inte så, men det är ju alltid en plan



Själva dag-dagen har väl inte varit awesome direkt.
Äcklig mat, en brutal facerape och en 20 minuters lång oönskad utläggning om språkhistoria.

Justdet, vi inledde dagen med det galet långtråkiga ämnet företagsekonomi.



Dessa har gått på repeat idag och bättrat på mitt mood : 











Piccolo Coro Dell'Antoniano – Il Coccodrillo Come Fa?

Hoppas på en bättre morgondag och helg. jag kan inte säga annat än att prognoserna är ljusa,
 i'm gonna be a busy bitch - just the way i like it!


pusshejs 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar