tisdag 26 oktober 2010

Woho! Det funkar äntligen att blogga från min iPod, mycket nice! Orkar nämligen inte starta datorn... Mahaha
ja, lilla Ellen var här igår och lekte med mig :) damgympa och plugg stod på schemat, dock genomfördes bara förstnämda och plugget böts ut mot mördande av diverse spel på iPod/iPhone.
Det blir lätt så... Men hursomhelst var det en mysig kväll och så, plus att hon nu har fått uppleva vretstorp!
Prov i svensk litteraturhistoria stundar på fredag och jag har inte kollat på det förena idag, känns rentutsagt illa, eftersom det är råmycket att lära sig, massa konstiga namn osv......... Därför la jag mig o pluggade förut (bra tjejen) men det slutade med att jag somnade .
Kan dock skylla på att jag börjar bli sjuk så jag behövde faktiskt sova.
Huhu
hade planeringsdag med Amanda idag, fredag kommer bli aweeeeeesomeeee.
Nu ska jag sova vidare och så. Äta choklad
ha det bra tomtar
hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar