måndag 18 oktober 2010

känner mig kärleksfull


har verkligen en massa människor som jag bara vill träffa och krama hårt och länge <3
 det finns även en del människor som jag bara skulle vilja blocka ur mitt liv, självklart, 
men fatta att jag har många som jag tycker om som faan
en del lyser upp med en blick,en del med ett leende eller bara sin närvaro
en del lyser upp mig bara vid minnet av dom,
 det dom har gemensamt är att dom verkligen gör att man orkar.
utan mina vänner vore jag ingen.
eller jo, nån , antagligen.
typ en frimärksamlare
eller en tjockis.
skitsamma


ni är värda en hel jävla elefants vikt i guld, ni allihop.
ta åt er nu, varenda jävel ska ta åt sig.
Ni som får mig att le, lyfta på huvudet och fortsätta gå.


jag är gladare än gladast att jag har er
tack mina tomtar <3

1 kommentar: