söndag 10 oktober 2010

ligger död och utslagen

eftersom nåt dumihuvudet började TRIMMA klockan halv elva imorse och väckte mig så jag
kunde inte somna om...
har sedan dess gått runt i mjukisar, typ i protest.


Jag försöker väl plugga lite också, har ett prov tisdag och ett på onsdag så nu är det väl dags...


Igårkvällen var verkligen awesome!
Jag åkte hem till niklas på bastukväll och skrattade så mycket att jag vaknade med träningsvärk imorse.
(okej att min mage är jävligt otränad, men ändå liksom )
Jag vet inte riktigt vad vi gjorde men det var kul iaf ihih :) Lite gruppdusch osv, alltid mysigt.

Kavlade dock av halva fingret på mitt bikinispänne, gjorde inte mindre ont : (


annars då..
 Är fortfarande kär i Christofer Drew,,,,
 gillar fortfarande kolabollar waaaay för mycket för att det ska vara bra .. 
Är fortfarande väldigt söt.
Eller fast ja, nä.


GRATTIS KUSIN OSKAR - 17
GRATTIS LOVISA LARSSON -  14
Väry mucho.


Pussen hejjen

3 kommentarer:

  1. Du hann inte stanna tills lissel började maska på marken.. då fick jag ont i magen :)

    SvaraRadera
  2. HAHa du blev så kåt så du fick ont i magen :llllll
    skulle bett han maska lite på dig ;)

    SvaraRadera
  3. tror nog du ville se hans egendomar en gång till :)) hehe

    SvaraRadera