tisdag 5 oktober 2010

SVETT, vad händer?!


hoppas nu att ni ser det lilla fina schemat jag just la ner en jävla massa pluggamattetid på,  det är gjort med kärlek!
f.ö.r.s.t.å.r ni vad detta innebär? 
 äta hur mycket mat som helst, träningsvärk och söndertvättat hår
Men mycket stolt är jag att jag har fått en såpass fysiskt aktiv vecka för att heta Lisa Blückert.
sen tillkommer idrotten. faktiskt.
BIFF INCOMING


Tränade då i ösjö idag, vi var fem pers på träningen, haha.
Men det var nice, lite vretstorps-stämmning över det hela och det verkar ligga på en rimlig nivå för mig som det är just nu liksom :)

Damgympan ska jag förklara allt om för er nån gång när jag har mer tid, 
just nu ska jag plugga MATTE INFÖR PROVET IMORN , packa kläder och så.. Åh, jag är trött.
 sen sova satan,  somnade ca 20 gånger idag i skolan och nej, jag skojar inte. .

Dock är det tur att jag har mina solstrålar som lyser upp dagen.
(kolabolllar.........)

haha nej jag skojade bara, ni vet vilka ni är :*


Ni får ha det super mina små bloggläsare, trots att jag inte har lika mycket tid för er nuförtiden.
pusssss

3 kommentarer:

  1. mina kokosbollar lyser inte upp min dag :(

    SvaraRadera
  2. dom ligger och lyser i mitt skåp :)

    SvaraRadera
  3. eller så äre ditt skåp som lyser på dom...

    SvaraRadera