torsdag 28 oktober 2010

wallawalla

Idag har jag varit effektiv a fast nääääääääää
men det förtjänar jag, sjuk som jag är.

( Jag har faktiskt övertalat systern min att baka en kladdkaka, det håller hon på med för fullt just nu så dagen är inte helt bortkastad :) )
Jag sitter med hårinpackning justnu , den ska få sitta några timmar eftersom jag sen kommer typ döda mitt hår genom att 1.platta det 2. utan skyddgrejs. På riktigt, det dör.

Har fixat outfiten tills imorgon också, detta blir mumma.
men jag avslöjar inget nu, ni får nog bilder från kvällen lite senare.... 
 ( NU BLEV KLADDKAKAN KLAR <3 ) 

sitter och nostalgerar massor av timbuktu-låtar,sjukt nog sitter fortfarande texterna HAHA.
ta en lyssning eller två, people :

Timbuktu – Tänk Om
Timbuktu – Mörkar
Timbuktu – Dom Hinner Aldrig Ikapp
Timbuktu – Schnyyygg
Timbuktu – Tack För Kaffet
Timbuktu – Låt nr 92
Timbuktu – Lasternas
Timbuktu – Karmakontot
Timbuktu – Fantasi
Timbuktu – Med eller mot
Timbuktu – Känn pepp (OBFK)
Timbuktu – Alla Vill Till Himmelen Men Ingen Vill Dö
Timbuktu – Kärlekens Bandvagn
Timbuktu – Fruktansvärld
Timbuktu – Nu
Timbuktu – Det Löser Sej
Timbuktu – Oavsett Vad <3
Timbuktu – De luktar rök
Timbuktu – Strö lite socker på mej <3
Timbuktu – The botten is nådd
Timbuktu – Ett brev
Timbuktu – Flunitrazepam
Timbuktu – Gott folk <3
Timbuktu – Pendelparanoia
Timbuktu – Serieskandalen
Timbuktu – Naïve - Feat. Timbuktu
Promoe – Ge oss Sverige tillbaka
Andreas Grega – Mammas gata
Damn! – Strö Lite Socker På Mej - live
Helt Off – Babylonsjukan


lite kul egentligen, "ett brev" skrevs  -03 och i den sjunger han såhär :
"Okej, Sverige är ett tolerant land, men inte sant,



Göran, du kan väl säga till George ibland?


Som representant, du e ju vald av folket man.


Förresten sluta tracka de som röker holk ibland,


jag menar, fortsätt att sparka högerns röv för fan.


Men akta dej för nazisterna dom får ju överhand,"
och ja, hur ser det ut nu? (;






tråkigt jävla GRYM snubbbe

2 kommentarer: