lördag 9 oktober 2010

HALLOJ

snabb update för jag har endel fix att göra innan jag drar mig mot hufvudstaden ( aka hallsberg eeeheh ) för att mysa ikväll igen hihi, den här gången hos ida! :)

Igår var vi hos niklas och satt o diskuterade i några timmar med glada människor,

 riktigt trevligt tills vi slant in på gaming och niklas,walle,albin och eggi kastade sig in i en mycket detaljerad analys av i princip alla spel som finns ._.
Då satt jag där i ett par timmar och hade inte mycket att säga, men haha det var mys .. 




Idag vaknade jag av mig själv 08:40 
ja ni läste rätt
och gick upp, åt frukost, städade och drog ut o sprang!
Vet inte vad som tog åt mig men det var jävligt skönt hihi :)
Så nu sitter jag här o är nyduschad och nyfikad och njuter.

Ska dra på mig lite kläder och rulla iväg med dom sista lådorna kakor, kanske plugga lite och sen då åka.
Kör nog tillomed makeup-less ikv, haha , känns jävligt rätt faktiskt 

Keep on rollin'
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar