fredag 1 oktober 2010

Frajdaj naight


wiiiiiiiiiiiiii
1245 affärer på en kvart resulterade tillslut i den perfekta mössan! 
ska se hur länge den lilla svamptussen får sitta kvar, tror nästan det vore snyggare utan.. men den är rättså söt så den får vara kvar ett tag!
Well , jag ska typ sova
nu eftersom min kära skola anordnar öppet hus imorgon 10-13
inte så okej, men det har varit en grymt skön dag/kväll som inkluderade åka hem med elva bussen, sova i 1½ timme, åka in till örebro, handla, hem, äta , idol, godis.
haha : )

imorgon blir det då hem till maya på tjejkväll. Tänkte avslöja min morgondagens outfit...

































DADARAAAAA
Den svarta. samma klänning som jag hade på middagsavslutningen

men whataheey, jag äger inga klänningar så... och jag måste ju använda den så :)) 
ja, mycket mer har jag väl inte att dela med mig av...
Ha det awesome! <3

 lärt mig att göra fiskbensfläta! Stooolt


1 kommentar: