söndag 3 oktober 2010

sitter här

nyss hemkommen från träning, nyduschad och nyhamburgaräten , gilla <3
fotboll?!?! undrar ni som läser min blogg regelbundet
jo, jag var iväg och prövade lite, vi hade första futsalträningen idag nämligen och det var AWESOME


kea har ju tydligen slutat helt och hållet men idas pappa pierre (stavning) hoppade in, det var verkligen AWESEOMMMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEeeee


, skitskönt verkligen att röra på sig, kuta sönder liksom :) vi råkade träna i två timmar eftersom "sista målet vinner" tog en halvtimme att göra.. men det var skitkul verkligen :')



Så nu sitter jag här. . . taggar skola imorn som vanligt :'''''''''''''DDDDDDDDDDDD

eller inte.
söt och så
men jag ska få leka med ellens iphone har jag bestämt så det kan nog bli lite kul iaf , sen ska jag och min lilla ida träffas! 


PUSSBUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar