onsdag 27 oktober 2010

lisa hearts småbarnsfilmer = true story

satt nyss och kollade på camp rock två ( the final jaaaaam) och klurade på en recension men jag tror faktiskt inte att ni får nån för jag vet inte vad jag tycker. (!)


Först vare såhär, aaaa en till sånhär. youknow.
sen mådde jag illa för det är sådär smörigt så det rinner över. shit.
hela filmen förundrades jag över hur gayigt dåliga skådespelare som är med.
och störde mig på den konstiga dubbningen.
men aa, ändå.
den var söt! 
och den här låten, fastnade jag för så stört mycket <3
Nick Jonas – Introducing Me


so go ahaed , bull me ( i KNOW you will ;) )
men filmen landar på godkänt 
lååångt ifrån bra, massor av dåliga grejer med den och många låtar rent ut sagt sög
men ja man blir lite glad av den, mwihi

dock är ettan bättre 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar