lördag 23 oktober 2010

hemma från en skäggig promenad

/aron bestämde rubriken
men det är sant fan... gick iväg typ kvart i tio och mötte aron och kom hem nu (01:15) från vår lilla promenad :)
våldgästade matilda, julia & niklas och elvira & cattis på vägen .

, vi gick mest och snackade skit, åt äpplen och tog en powernap på gamla E20....Nicenice!
Så nu har jag grumt ont i mina fötter och jag är stelfrusen och blöt (/regn & blåst)  men trevligt var det!



nu ska jag få några timmars sömn innan jag åker till marieberg imorn (ska inte spendera ett öre! har 70 kr och får inga pengar förns på fredag) och för att sen spendera min söndag med att plugga och sen på kvällen träna .




Okej, ett avsnitt "Big Bang Thery" ska jag dra, började kolla pådet förut och det artar sig faktiskt :) 
sen är det godnatt, pusstjaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar