onsdag 27 oktober 2010

Oja, en gång i tiden var jag söt


Sara skickade lite bilder till mig förut på msn, var tvungen att lägga upp dom haha! 









söta cheyer som stängdes in på skoltoaletterna och passade på att föreviga oss

 <3

 Hos sara innan talang förra sommaren!



Plattat hår, plutande läppar och peace-tecknet. Jo, nog hade jag en liten fjortisperiod allt.. eheh.
Dock skulle jag gärna ha dom där bruna benen tbx..

Ja,nu när jag ändå sitter här och inte gör nåt vettigt kan jag ju slänga upp lite fler gamla bilder!


på alla tre bilderna hade vi faktiskt klätt ut oss till fjortisar,ska tilläggas.

kom på en ny funktion på min mobil....



Tompa fick utlopp för sitt inre... och anna klädde ut sig till kille


Jag hade en massive crush på tokio hotel

akta lilla nörden där... 

Me and my babys!




HAHA såg just hur otroligt icke-söt jag är på a.l.l.a bilder.
Men ja, liten nostalgitripp fick jag iaf :)
Ska faktiskt lägga upp fler bilder nån gång,men har fler på gamla datorn.
Nu ska jag dra mig, hejdå :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar