fredag 22 oktober 2010

._,

Det var galet
det var barn överallt
det var tacos
utan paprika
 omg 


början på min kväll blev inte alls som jag hade trott.
Skulle på avslutning med hbk, var ett hårstrå från att gå dit i mjukisar typ.
 hade sett framför mig att mitt lag träffas i nåt rum o sitter och äter tacos typ men näerå.
 BARN BARN BARN och åter BARN  
i alla åldrar från tyå sju och uppåt,( wo , jag var äldst ._, )
dom flesta uppsminkade som att dom skulle på disco, idontknow-
jag åt min tacos och sprang.


hursomhelst, nu ligger jag i min säng, vilket är wonderful! 
 är råtrött efter gårdagens stockholm idag ( görmysigt btw, dagen blev mycket bättre än vad jag trodde och jag trodde ändå att det skulle bli rätt bra. Gick runt o mös, åt,drack te osv) 
köpte 24 örhängen för 50 kr HAHA H&M <3




så det blir ännu en svenssonfredag med chips, idol och mjukisbyxor . nice!

Imorn därimot är jag wide open för förslag tu jag vill mina nära och kära träffa.

 pusshejdå

2 kommentarer:

  1. du kollar ju visste idol mupplisa!!

    SvaraRadera
  2. jag trodde jag skulle göra det men det sög :)

    SvaraRadera