onsdag 6 oktober 2010

saknar att ha tråkigt

ja, det är sant. 
jag saknar att ha tråkigt
jag
som får spasmer om jag ligger utan att göra något i typ tjugo minuter.
WALLA


jag har inte varit hemma på eftermiddagen/kvällen på flera dar nu, prov, uppgifter och kak-utlämningar samlas på hög, jag slänger allt jag har i händerna mitt på golvet på mitt rum, just nu är det sådär att man får gå omvägar kring högarna.
 inte så coolt.
Jag har fem koppar stående på mitt skrivbord efter mina morgon te/kaffe sessioner, som trängs med en godispåse,parfymer, rena kläder, en sminklåda, ljus, en tavla och massa smycken.
Bredvid min säng ligger en stor kudde, en dataladdarsladd, en ipodladdarsladd, en mobilladdare, två par hörlurar, sladden som går mellan mobilen och stereon, sladden som går mellan ipoden/datorn och stereon, en plattång, ,en spegel, mobilhögtalare och även sladden till min stereo.
På mitt golv ligger det fem tidningar, tre par träningsskor, ett X antal kläder, tre väskor, vattenflaskor och en dunjacka.

Min säng innehåller justnu en lisa, en mobil, ögonfransböjare, sminkborste, ögonskugga, lapp till CSN kortet, hårmojs, och massa kuddar.
Min skrivbordsstol, min fotölj och fotpallen till fotöljen dignar av kläder


 och här sitter jag och klagar på allt detta samtidigt som jag uppdaterar facebook och försöker få gratis spotify premium.


jag vet att vi har två prov nästa vecka, jag vet att korv-smakproven ligger i min väska och det kommer börja lukta, jag borde städa, jag borde fixa och trixa inför morgondagen med allt vad outfits, packning och kakburkar heter. jag borde vara trevlig och svara på sms. Och allt detta i tid för att hinna se "välkommen åter" 

Men gud vad jag inte orkar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar