söndag 31 oktober 2010

Oj här har man varit aktiv...! 

jag har inte hunnit blogga på flera dagar, detta är inte likt mig..  men det betyder ju bara att jag har mer att berätta om! :D
Nu skavi se...
Onsdag-torsdag var jag hemma och var sjuk, finns inte så mycket att orda om där. Liten förkylning sådär. Tog mig igenom både camp rock 2 och the karate kid! 


Fredag- slutade tidigt ( MOHOHOHOHO) och löpte fram och tillbaka genom hallsberg med en FET jävla väska i jakt på färgad hårspray, trosor och choklad.

 Kom hem åt, och spenderade sen min eftermiddag fram till halv tre med att packa bl.a ved,tändstickor,kortlek,rivjärn,kokt gröt,tallrikar,ljus,tändvätska,madrasser,sovsäck,filtar,täcken,kokta makaroner,vattenflaskor osv osv osv.


Halv tre kom amanda och vi åkte upp med karin och mor till borgen och lastade av allt och fixade.
sedan sminkade vi oss ( på 2 ½ timme...) och mötte upp hulken,iron maiden/jack sparrow och en bondapes vid ica och knallade sen upp till borgen för att spendera ca 13 rakt ut sagt awesome timmar tillsammans med en självmordsbombare och hans fru,catwoman,en vampyr, en cowboy, en carwash-girl OCH  en pumpa .
Kolla på facebook för bilder, galen kväll! 
lekar, kladd,spökhistorier, tårta,musik,dans, mys och buffalo! 



Kvällens bästa citat : 
1. Ella - fredrik, SLUTA INKRÄKTA PÅ MIN MADDRASS
F - Men, jag vill vara med.... :( 
   
2. Anton, efter en period av tjurighet eftersom vi förlorade allt förutom en banan. typ.
han har fått tårta och allt är över.
"Jag ÄLSKAR er alla, jag är så glad att jag får vara här med er, det är mitt pris. Vinna spelar ingen roll" 


3. Bella (pumpa) " wanna light me? (a'


4. Måste faktiskt ge mig själv en plats, för jag hör i efterskott hur jävla hjärndött det lät...
ska bara ge er lite bakrund.
Vi dansar och flummar o har det bra, helt plötsligt avbryts allt av ett skrik från elvira som skräckslaget informerar oss om att DET KOMMER FOLK!!!!!!1111!11111! 
alla fick typ råpanik, nån jävel gick runt och släckte alla lampor (ja, då blir det mindre läskigt typ) osv. Jag och nån mer gick ut och identifierade de sorgligaste pojkarna nånsin, som hade tänkt sätta sig och dricka mitt i skogen, halvtio en mörk fredagkväll (?)
Hursomhelst tyckte jag synd om dom och drog den här:
"Men,gå och sätt er i fågeltornet! det är det borta, ni kan kolla på stjärnorna och allting, det blir skitmysigt! bra gör det nu,hejdåpuss"



HAHA
okej, det låter verkligen inte kul för dom som inte hörde det irl... men omg x)
Ja, det var verkligen en skitmysig kväll! tack ni som gjorde den <3




Lördagen gick mest åt att städa och slöa i sängen med amanda :)
 drog en liten promenad med richard, råsov en timme och sen kom erikssons för lite mat och mys. nomnom!

DOCK

kom jag under kvällen på ( p.g.a att anna smsade mig och påminde mig) att jag HADE CUP IDAG .
detta faktum hade jag till 100% förträngt.


faktumet att det var samling halv åtta hade jag också på något sätt lyckats tränga undan.


och den här grejen med vintertid gjorde det inte lättare för min lilla hjärna.


"Vi får ju en timme till , alltså lägger jag på en timme" luskade jag ut i min halvsömns-dvala och ställde fram klockan en timmme.




Så imorse gick jag upp kvart i fem, packade väskan och bytte om innan jag kom på att, vafan... det här stämmer inte! HAAH bra flicka /y.


Men ja, jag rullade iväg och spelade, kul som FAN.
Gjorde faktiskt mål i första matchen så vi vann, tro det eller ej!
Vi åkte ut i kvartsfinal tror jag.. Hursomhelst var det skitkul :DD

Nu har papps gjort pizza och köpt "coke" som han så hippt och ungdomligt kallar det, så nu blir det att mysa sönder och vara uppe så JÄVLA länge ikväll.

bara för att jag kan.


veckan kommer bli gudomlig.
hoppas att ni också får det bra!
PUSSHEJ 



ser lite sådär smålurig ut, gillar det, halloween är ju ändå lurigheternas helg

1 kommentar: