onsdag 13 oktober 2010

nu vill jag bryta ut, byta upp och bita av

... slita det med hälsan medans tiden den är kvar
måste påminna mig själv, om det inte händer idag så får jag hinna det ikväll.

Hihi.
Efter min feta emo-svacka där jag låg en kväll och bara sov, åt godis och tjurade eftersom jag inte ville prata med nån i hela världen men gjorde det ändåå har jag nu ryckt upp mig! 

lagt emolisa i dvala, för att tas fram en regnig dag och nu är jag gladlisa igen ihih :)
Jag stängde av min ipod så jag inte får några facebook meddelanden, jag lade ( mest symboliskt ) min dator bakom en kudde OCH gick ner med min farliga choklad och mina kolabollar.
Jag har faktiskt inte ätit en endaste kaka på två dagar, vilken är en enorm bedrift från min sida eftersom jag på dom senaste dagarna i princip har levt på kakor.
jag har gått upp ut sängen när jag säger till mig själv att göra det, gjort det jag ska direkt osv och jag är skitstolt, förtjänar faktiskt en liten applåd!

Ikväll ska jag dock unna mig lite degerforskt godis framför i rymden finns inga känslor, i sällskap av damerna Emma,Ellen och Louise, hemma hos sistnämda. Kommer bli mycket trevligt.
Boxning på idrottten sen, har planerat att kicka lite kumla-ass!
Och så vidare.
Nu ska jag webb-designa vidare, det är verkligen så grymt kul <3
Hejv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar