tisdag 28 december 2010

yohooow

inlägg som inte publicerades i söndags kväll som det skulle


Jag var som gjord för dessa dar! 

Ledighet, frihet och mys. 
Yäää.



Idag var jag och linnea och kollade på fotboll mellan 11  - 17:30
kan låta tråkigt men det var så jävla guld!
Det var massa kul lag som spelade och det var inte så långa pauser mellan de bästa matcherna osv.


Vretstorp torska i gruppspelet så vi åkte hem bra mkt tidigare än planerat, men det gjorde iaf att vi kom hem skapligt.
Vi kom på att vi ville åka pulka, men inte hade några backar och ingen pulka.
Sen ville vi åka spark men vi hade ingen spark....

Detta löstes tillslut

 och en spark inlånades, termobyxor och vantar kastades på och sen JÄVLAR! 



.... gick vi  400 meter, ångrade oss och gick tillbaka.



 och sen åkte vi upp och ner ett tag i backen utanför hennes hus hahaha!
Så jävla kul.

dock så gick det inte att svänga så vi hamnade i snöhögar X antal gånger.. mostly mitt fel.

Skitnice dag med saknad sötnos <3




Imorn ska jag umgås med en annan raring, nämligen Anna Knutsson!

Vi ska ta oss in till marieberg och traska lite, försöka ta oss fram bland folkmassorna, sen ska vi åka hem till en tredje sötnos ; Henrik Karlsson!
Ska tillbringa kvällen där med dom, emil och niklas, ska bli oerhört mysigt.

Tisdagen ska sen spenderas med Ida! ( ÄNNU EN SAKNAD )
Vi ska köra vårt race hoppas jag ; äta choklad, kolla på one tree hill och göra misslyckade fast ändå väldigt goda pastasåser!

Sen vet jag inte vad veckan ska bjuda mig på..
Men somsagt, jag älskar lov, så jäkla mycket <3


Tillläggas : Jo, emil och niklas är också sjukt söta men det kändes som att det började bli lite väl tjatigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar